20.2.14

Truff

Today i made some yummy truffs.. If you have three days old cakes which are not like the folk of house then you can easily make them:)

what you need is just a bit soure cream.. also i added little dried grapes you can add dried  apricot/ fig walnuts.. etc.


i mixed them all and made little balls covered them with coconut ..


sweet and yummy truffs ..


Also i take a plate truff with me when i visit my friend. she liked them a lot.


also a good idea with Turkish coffee too..

Evdeki uc gunluk keki değerlendirme yolu olarak mini truflar yaptım. Biraz krema ile yumusatıp kucuk yuvarlak toplar yaptım. Kekim kakaolu fındıklıydı biraz da kus uzumu kattım. Çok sirin ve leziz oldu.. Isterseniz siz kayısı,ceviz,incir de eklersiniz.

2 yorum:

  1. nasıl güzel gözüküyorlar :) dün markette bu minik kağıt kalıplardan vardı, elime aldım baktıım baktım bıraktım, ama yazını okuduktan sonre bir aydınlanma oldu :D ilk fırsatta alacağım, sadece truff değil havuçlu toplar için de güzel bir sunum olmaz mı :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihi ,evet evet havuclu toplar da cok şirin olur. Ben de bu kagitlari alalı oldu bayağı bugün kullandım ilk kez. Kahve yanında minik ikramlıklar icin cok sirin oluyorlar. Aaa su meshur tuzlu minikler icinde olur tabii minik değil midi boy yaparız :)

      Sil